Nieuws Maart 2013

Last minute aanmelden penya!

Zaterdag 2 maart om 16:00 uur staat
Real Madrid - Barça voor de competitie op het programma. De Fan Club Barcelona organiseert weer uitsluitend voor de leden én hun introducés een penyabijeenkomst in het stadion Woudestein van Excelsior Rotterdam om gezamenlijk naar deze Clásico te kijken.

Wilt u niets missen van de Spaanse klassieker? Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst! Want wat is er leuker dan met andere leden van de fanclub en hun familieleden en vrienden op een groot scherm naar el Clásico te kijken in het stadion Woudestein van Excelsior Rotterdam?

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk zijn al uw introducés (vrienden, familie- en gezinsleden, collega’s,
team- en klasgenootjes, etc.) van harte welkom. Neem er zo veel mee als u wilt, want hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!