Nieuws Mei 2011

Lichte training voor de kampioenen

Ondanks het kampioensfeest, dat in Camp Nou tot diep in de nacht werd gevierd, stond er voor de spelers van FC Barcelona donderdag een lichte hersteltraining op het programma. Coach Guardiola besloot de eerder ingelaste vrije dag met een dag te verplaatsen naar de vrijdag, waardoor de spelers in Ciudad Deportiva, het trainingscomplex van de club, samen volop konden nagenieten van de behaalde landstitel. Vanwege de geplande ‘rua’, een optocht door de stad in een open tourbus, op vrijdagavond zal de selectie niet eerder dan zaterdagmiddag aan de voorbereiding op de volgende competitiewedstrijd,thuis tegen Deportivo, beginnen.

Opvallende nieuws bij de training was de terugkomst van Adriano. Hij is herstelt van zijn spierblessure, waardoor vooralsnog alleen Milito en Puyol in de ziekenboeg blijven.