Nieuws Mei 2011

Londen kleurt Blaugrana

Er is nog een paar uur te gaan voordat de belangrijkste wedstrijd van dit seizoen voor Barça begint. Vanaf vanmorgen vroeg zijn de eerste mensen al in Londen gesignaleerd met sjaals en vlaggen van Barça. Deze mensen zwerven door de straten zonder vaste bestemming, maar om nieuwe accessoires aan te schaffen, die speciaal voor deze finale gemaakt zijn.

In de middag liep het bekendste plein van Londen, Trafalgar Square, vol met Barça supporters. De Barça fans nuttigen pullen met bier en zingen de hele tijd om op die manier de dag door te komen.  De journalisten van de Spaanse pers vragen de fans hoe zij over de wedstrijd denken en de uitkomst is duidelijk, Barça zal winnen en ze verwachten dat Villa en Messi zullen scoren.

Ook uw fan club is aanwezig in Londen, één van de reizigers heeft bovenstaande foto genomen op het Trafalgar Square vanmiddag. De supporters moeten nog een paar uur geduld hebben, want om 20:45 uur  wordt er afgetrapt in Londen. De wedstrijd is zowel te zien op Sport 1 als via de NOS op Nederland 3. Kan u de wedstrijd niet zien, dan kunt u de wedstrijd ook via de Twitter van de Fan Club volgen.