Nieuws Augustus 2016

Luis Enrique: "We worden steeds beter"

Zondagavond speelt Barça het eerste duel om de Spaanse Supercup tegen Sevilla. Deze wedstrijd wordt gespeeld in het Estadio Ramón Sánchez Pizjuan en begint om 22.00 uur. Voorafgaand aan de heenwedstrijd om de Spaanse Supercup heeft Luis Enrique een persconferentie gegeven.

Hierin verklaarde Lucho blij te zijn met de houding van zijn spelers. “De spelers willen winnen, dat zie je aan alles. Hierdoor hebben we al veel gewonnen, maar gaan we ook zeker meer winnen”, verklaarde de coach van de blaugranas, die vervolgde met: “In de voorbereiding hebben we er bewust voor gekozen om dichtbij te blijven en niet te veel te reizen. We hebben er hard gewerkt om onszelf te verbeteren. We worden ook steeds beter” Over de eerste wedstrijd om de supercup weet Lucho het volgende: “Sevilla speelt aantrekkelijk voetbal en is een lastige tegenstander om te verslaan. Het zal dus een spannend duel worden.”