Nieuws Mei 2013

Messi en Busquets trainen mee

Zaterdagochtend meldde de selectie van FC Barcelona zich op het Ciutat Esportiva Joan Gamper voor een trainingssessie. Leo Messi en Sergio Busquets, die de afgelopen dagen in mindere mate getraind hadden, deden volledig mee aan de training en ook Éric Abidal trainde voor de volle honderd procent. Víctor Valdés was echter apart van de groep bezig wegens een pijntje in zijn linkervoet, terwijl Pedro zich niet liet zien wegens een buikgriep. De groep werd aangevuld door Oier en Deulofeu uit Barça B.

Zondagmiddag zullen de spelers hun laatste training afwerken voor ze in eigen stadion Real Betis ontvangen. De wedstrijd begint om 21.00u en is uiteraard via de Twitter van de Fan Club Barcelona live te volgen.