Nieuws April 2013

Messi traint mee met de groep

Goed nieuws voor de liefhebbers van voetbal. Lionel Messi trainde vrijdag weer mee met de groep van trainer Tito Vilanova. De Argentijn werkte donderdag al een individuele training af.

Messi genoot zichtbaar op de zonovergoten training. Zoals de foto ook laten zien, werd er veel gelachen en gedolt. Vooral het tikspel deed de mondhoeken van de Blaugranas omhoog krullen. En zoals gewoonlijk voerden de spelers diverse positiespelletjes uit.

Overigens speelt Messi zaterdag niet mee in de thuiswedstrijd van FC Barcelona tegen Levante. De bedoeling is dat Messi dinsdag fit aan de aftrap verschijnt voor de halve finale van de Champions League tegen Bayern München. Ook Sergio Busquets trainde net als donderdag mee met het eerste elftal. De middenvelder is hersteld van een liesblessure en richt zich net als Messi op de wedstrijd van dinsdag in Duitsland.