Nieuws September 2020

Miralem Pjanic met shirt nummer 8

En daarmee is hij in goed gezelschap: Iniesta, Cocu en nog vele anderen. Hij is vooral trots te mogen horen tot de selectie van Barça. Hij komt oorspronkelijk uit Bosnië. Tijdens zijn presentatie kwam zijn enorme motivatie naar boven. Hij ziet het als een enorme kans en zal zijn stinkende best doen.

Sinds zijn jeugd droomt hij ervan om voor Barça te mogen spelen. Zoals hij zegt: “de grootste club ter wereld met een fantastische selectie en een geweldige trainer. Ik ben erg toe aan een nieuwe uitdaging. Het is allemaal nieuw voor me dus ik heb nog een hoop te leren”

Miralem hoopt zo snel mogelijk aan de training te kunnen deelnemen en zo snel mogelijk een wedstrijd te kunnen spelen. Het gaat om het collectief en daar wil hij graag onderdeel van uit maken.
Tegen de international van Bosnië en Herzegovina zeggen wij: welkom Miralem en heel veel succes.

foto: fcbarcelona.com