Nieuws April 2012

Mozaïek voor El Clasico

Met een heus mozaïek maakt Camp Nou zich klaar voor El Clasico. Met 90.000 'tegels' zal er zaterdag een waar kunstwerk ontstaan.

De tekst 'Som i Serem' (Wij zijn en zullen zijn) zal verschijnen, omringd door de kleuren van Catalonië (geel met rood) en FC Barcelona (rood en blauw). Naar verwachting zal de wedstrijd wereldwijd door 400 miljoen voetballiefhebbers bekeken worden.

De fanclub zal de wedstrijd live op groot scherm volgen in het stadion van Vitesse, het Gelredome in Arnhem. Het is nog mogelijk om u hiervoor aan te melden!
De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk zijn al uw introducés (vrienden, familie, collega’s, teamgenootjes, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

U kunt zich HIER opgeven en tot ziens in het GelreDome!