Nieuws November 2013

Nationale Voetbal Vakbeurs

Op woensdag 13 november a.s. vindt de Nationale Voetbal Vakbeurs plaats, dé beurs waar heel voetballend (en voetbalminnend!) Nederland op één dag samenkomt. Na een succesvol debuut vorig jaar gaat de NVV dit jaar op herhaling en wederom mag de Fan Club Barcelona natuurlijk niet ontbreken!

De beurs wordt van 10.00 uur tot 21.00 uur gehouden in de Evenementenhal te Gorinchem. Alles wat ook maar met voetbal te maken heeft, komt aan bod, van kleding en kunstgras tot voetbalreizen. De dag wordt verder ingevuld met gastsprekers, seminars, quizzen, optredens en demonstraties.

Alle reden dus voor de Fan Club Barcelona om aanwezig te zijn! En u kunt erbij zijn! De toegang is geheel gratis. Voor meer informatie kunt u kijken op www.nationalevoetbalvakbeurs.nl, waar u zich tevens kunt inschrijven.

Wilt u de fanclub een bezoekje brengen tijdens de beurs? Dat kan! Wij zijn te vinden op stand nummer 119. Wie weet tot ziens op de Nationale Voetbal Vakbeurs!