Nieuws Januari 2014

Neymar 3 tot 4 weken out

Het medische team van FC Barcelona heeft vrijdagmiddag bekend gemaakt dat onderzoeken hebben uitgewezen dat Neymar zijn enkel heeft verstuikt. De aanvaller raakte donderdag in de bekerwedstrijd tegen Getafe geblesseerd aan zijn enkel toen hij een bal wilde binnenhouden. Neymar liet zich vervangen door Alexis Sánchez en werd onder begeleiding van de medische staf naar de kleedkamer gebracht. Op tv zag de blessure er ernstiger uit dan nu uit de testen is gebleken.

De Braziliaan zal drie tot vier weken nodig hebben om daarvan te herstellen. Hierdoor kan coach Tata Martino in de drie competitieduels tegen Levante, Malaga en Valencia én de twee bekerwedstrijden tegen Levante niet beschikken over de aanvallende kunsten van Neymar.

De relatief korte absentie van Neymar is heel goed nieuws voor Barça, want daardoor is hij gewoon inzetbaar tijdens de dubbele confrontatie met Manchester City in de achtste finales van de Champions League. De duels met City staan voor 18 februari en 12 maart op het programma.

NBD Sports, de reizenpartner van de Fan Club Barcelona, heeft besloten om, in samenwerking met de fanclub, een speciaal arrangement uit te zetten voor de wedstrijd FC Barcelona - Manchester City.

Indien u voor deze reis wilt boeken, kunt u via peter@nbdsports.nl een boekingsformulier aanvragen. Vermeld in het onderwerp van uw email a.u.b. "Boekingsformulier CL Reis".

Boekingen worden behandeld op volgorde van binnenkomst en vol is vol! Met slechts 20 plaatsen beschikbaar is het zaak dat u zo snel mogelijk boekt!

Deze reis is overigens ook toegankelijk voor niet-leden!