Nieuws Oktober 2008

Nieuwe magazine Fan Club Barcelona is uit

De 1e editie van het fanclubmagazine van dit seizoen is weer uit. Het is een bijzonder jubileumnummer van de hand van onze talentvolle redactie. Naast veel voetbal en een prachtige dubbelzijdige middenposter is er ook aandacht voor het 10-jarig bestaan van de fanclub en wordt dit vanuit verschillende invalshoeken belicht.

In dit blad onder andere een exclusief interview met "leider" en EK-topper Xavi Hernández Creus, een presentatie van de nieuwe spelers en trainer en een (foto)verslag van de voorbereiding en Joan Gamper. Ook het eerste artikel van een vierdelige serie over de gouden teams van Barcelona, een artikel over de vernieuwde website en een exclusief interview met persicoon Johan Derksen. Kortom, wederom een parel van een magazine.