Nieuws April 2012

Nieuwe magazine is uit!

Het derde fanclubmagazine van dit seizoen is verschenen. Het blad is dinsdagmiddag naar de post gegaan, dus de meeste leden zullen deze vandaag in de brievenbus vinden.

We beginnen dit nummer met een interview met middenvelder Cesc Fàbregas en vervolgen met veel aandacht voor het 'fenomeen Messi'. Verder artikelen over jongleur Isaac Cuenca, de Barça hype in Japan, het nieuwe boek 'Barça, Baaarça!' van de Belgische schrijver Raf Willems en een mooie middenposter van Xavi. In het tweede deel gaan we verder met de seizoensrubriek over de jeugd, de verhalen van de drie doelpuntrijke fanreizen, de 'koppende' Puyol, de aanstaande finale van de Copa del Rey en de vaste rubrieken over de records van Barça en 'Ontdek Barcelona'. We sluiten af met een exclusief interview met de Bourgondische "Belg" Johan Boskamp.