Nieuws Maart 2012

Nordin Besling is lid 1.300!!

Niet alleen Barcelona boekt record na record. Ook de Fan Club Barcelona bereikt keer op keer een nieuwe mijlpaal. In recordtijd verwelkomde de fanclub respectievelijk het 1.000ste, 1.111de, 1.200ste en het 1.300ste lid.

De gelukkige is de 13-jarige Nordin Besling uit Den Haag. Hij is recentelijk lid gemaakt door zijn moeder. Niet alleen won Nordin met het bijzondere lidmaatschap een compleet en bedrukt tenue van FC Barcelona, hij is bovendien tot en met 30 juni 2013 ook nog eens gratis lid. Nordin heeft, vanwege de gebruikelijke doornummering, overigens het lidnummer 2.300 toegewezen gekregen.

Vanwege het grote succes verlengen we onze ledenwerfactie en ligt er voor lidnummer 1.400 ook een bedrukt tenue en gratis lidmaatschap in het verschiet.

Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap eens op de 'Lid worden' pagina.

Gerelateerd nieuws