Nieuws Oktober 2019

Oude vrienden treffen elkaar in Champions League.

De wedstrijd morgenavond in de Champions League tussen Barça en Internazionale staat bol van herinneringen tussen oud ploeggenoten en landgenoten.

Voor beide teams komen spelers uit die in het verleden of ploeggenoten zijn geweest of thans nog ploeggenoten zijn in hun nationale team.

In de selectie van Barça komen Griezmann en Vidal voormalige teamgenoten Godin en Asamoah tegen in de selectie van Inter. Ook Piqué, Busquets, Messi, Sergi Robertot en Jordi Alba treffen een oud ploeggenoot en wel Alexis Sanchez. Waarbij nog vermeld kan worden dat Vidal in zijn tijd bij Juventus speelde onder de bezielende leiding van huidig Inter trainer Antonio Conte.

Naast oud ploeggenoten treffen ook een aantal spelers internationale teamgenoten. Wat te denken van Frenkie de Jong bij Barça en Stefan de Vrij bij Inter. Of Suárez tegen Godin, Rakitić tegen Brozovic en uiteraard Messi tegen Lautaro.

Kortom op voorhand een wedstrijd om naar uit te kijken in de hoop dat men niet teveel respect toont voor elkaar.

www.fcbarcelona.com