Nieuws September 2013

Pedro en Oier krijgen rust

Tata Martino maakte na de training bekend dat hij 20 spelers heeft geselecteerd voor het eerste competitieduel na de interlandbreak tegen Sevilla, zaterdag om 20:00 uur in Camp Nou.

Bij die wedstrijdselectie is tevens Sergio Busquets opgenomen. De verdedigende middenvelder is weer volledig genezen verklaard van zijn rechterdijbeen blessure, opgelopen na een botsing met Javier Mascherano in de wedstrijd tegen Valencia.

Pedro Rodríguez en Oier Olazábal zullen op de tribunes plaats nemen. De twee spelers krijgen rust van hun coach, zoals hij eerder voor het duel tegen Valencia Xavi en Alexis Sánchez rust gaf.

De laatste training ter voorbereiding op het duel met Sevilla is zaterdagochtend in Camp Nou. Hierna zullen de spelers de middag in alle rust doorbrengen in het Hotel Princesa Sofía.

Wedstrijd selectie: Valdés, Montoya, Piqué, Fàbregas, Xavi, Iniesta, Alexis, Messi, Neymar, Dos Santos, Pinto, Mascherano, Bartra, Busquets, Song, Alba, Tello, Adriano, Alves en S. Roberto