Nieuws Februari 2018

Piqué: 'De verwachtingen zijn hoog in de Champions League'

De Barça-verdediger maakte van de gelegenheid gebruik tijdens de presentatie van de sponsorovereenkomst tussen FC Barcelona en Beko om de goede vorm van het team op dit moment te benadrukken voorafgaand aan de wedstrijd tegen Chelsea.

Er is minder dan een week te gaan voor de return van de Champions League met de eerste wedstrijd van FC Barcelona tegen Chelsea in de 1/16e ronde aanstaande dinsdag op Stamford Bridge. De eerste uitdaging van het team is de competitiewedstrijd van zaterdag tegen Eibar, maar verder dan dat, de opwinding van de komst van de Europese competitie kan niet worden ontkend.

Gerard Piqué, in zijn rol als ambassadeur van de Beko 'Eat like a pro'-campagne, maakte van de gelegenheid gebruik om zijn visie te geven op de komende tweestrijd tegen de huidige Premier League-kampioen: "De verwachtingen in de Champions League zijn hoog . Ik weet dat er op dit moment een positieve sfeer heerst bij de Club, maar we moeten voorzichtig zijn. "

De verdediger herkende de noodzaak om "te leren van ervaringen in andere seizoenen", terwijl hij eraan toevoegde: "we weten dat we in een goede positie in de competitie en de Copa del Rey zitten en we gaan naar Londen in de Champions League op zoek naar de winst, door te komen en vooruitgang in de competitie te boeken. "

Foto: www.fcbarcelona.com