Nieuws Januari 2022

Programma komende week

De eerste week van februari staat voor alle spelers, die niet opgeroepen zijn door hun nationale selecties, in het teken van de voorbereidingen op de wedstrijd tegen Atlético Madrid, zaterdag 6 februari om 16:15 uur in Camp Nou. In de loop van de week keren de interland-spelers weer terug naar Barcelona en sluiten aan bij de voorbereidende trainingen.

De wedstrijd tegen Atlético wordt het eerste thuisduel van 2022 voor het team van coach Xavi Hernández.

Vanaf dinsdag 1 februari trainen de spelers onder leiding van de technische staf dagelijks om 11 uur in het Ciutat Esportiva Joan Gamper trainingscomplex van de club, met uitzondering van donderdag, dan hebben de spelers een vrije dag.

Zaterdag 6 februari zal Xavi Hernández aansluitend aan de ochtendtraining de pers te woord staan.

Foto: www.fcbarcelona.cat