Nieuws Juli 2017

Programma nieuwe fanreizen bekend!

Met plezier kunnen wij u meedelen dat het reisprogramma voor de weekendreizen van dit seizoen (2017-2018) bekend is geworden.

Mede dankzij een solide en duurzame inkoop zijn we, ondanks allerlei prijsstijgingen, er wederom in geslaagd dezelfde uiterst scherpe en concurrerende prijzen van vorig seizoen aan te houden. En . . . onze prijzen zijn “all in”, hetgeen wil zeggen dat, met uitzondering van (optionele) ruimbagage, een reis- en annuleringsverzekering en de normale verblijfskosten, verder alles inbegrepen is!! Bij ons dus geen verborgen kosten!!

Informatie en boekingen
Alle bijbehorende informatie, inclusief de ervaringen van eerdere reisdeelnemers, vindt u op "Beleef Barça".

Onder “Programma en Prijzen” vindt u de reisdata. Daar staat ook hoe u een boekingsformulier kunt aanvragen.

Leden van de Fan Club Barcelona krijgen maar liefst € 40,00 korting per persoon per reis!

NIEUW!! Johan Cruijff Special!!
Tijdens de laatste fanreis van dit seizoen (20 t/m 23 april 2018) organiseren wij voor het eerst een (optionele) Johan Cruijff Special.

Een paar dagen na dit weekend (op 25 april) zou Johan Cruijff 71 jaar zijn geworden. Velen missen hem nog steeds. Als u wilt, staat dit weekend voor u in het teken van onze grote held! Wij organiseren dan namelijk de unieke Johan Cruijff Special, waarbij u op de vrije dag niet de stad ingaat, maar een bijzondere bustour maakt langs een aantal markante Cruijff-locaties.

De exacte details van de bustour moeten nog nader worden uitgewerkt, maar zoals momenteel gepland, bezoekt u, onder begeleiding van een (eigen) gids, o.a. één van Johan's favoriete restaurants (met o.a. vele bijzondere foto's), het Kampioenenplein (waar Johan's handafdruk is vereeuwigd), Johan's huis (waar hij sinds 1991 woonde) en de 'Penya Johan', de Catalaanse fanclub die Johan's naam draagt en een lokaal heeft met vele bijzondere memorabilia.

De stadiontour en het bezoek aan het museum staan eveneens in het teken van Johan. In plaats van de reguliere tour staat u, onder begeleiding van een (Engelstalige) gids, tijdens een speciale Cruijff-tour stil bij alle waardevolle 'momenten en herinneringen' (met vele anekdotes), die het museum in zich waarborgt. Bovendien krijgt u, als herinnering aan deze reis, u een speciaal aandenken!

Champions League
Ook dit seizoen zullen we minimaal één midweekse Champions League reis organiseren. Informatie hierover zal t.z.t. via onze website, de E-mail Nieuwsdienst en een aparte e-mailing bekend gemaakt worden.

Win € 250,00!!
NBD Sports heeft ook dit seizoen voor alle fanreisdeelnemers een speciale aanbieding!
Als u dit seizoen één van onze fantastische fanreizen boekt, dan maakt u nu kans om € 250,00 van uw reisprijs terug te winnen. En . . . deze prijs geldt voor elke reis waardoor, inclusief de Champions League wedstrijd, de prijzenpot in totaal maar liefst € 1.250,00 bedraagt!!

Klik HIER voor meer informatie over deze speciale actie.