Nieuws Augustus 2010

Puyol nog twee jaar international

Puyol heeft besloten om nog twee jaar door te gaan als international voor Spanje. Zijn nieuwe doelstelling is om pas na het EK van 2012 afscheid te nemen van de Spaanse nationale ploeg.

Eerder maakte de Catalaan nog bekend een punt te zetten achter zijn interlandcarrière. Maar na uitvoerig overleg met zijn direct omgeving en bondscoach Del Bosque, heeft de verdediger toch besloten nog twee jaar door te gaan. Inmiddels staat de teller al op 90 interlands en zal Puyol dus onder normale omstandigheden de grens van 100 gaan bereiken.

Puyol debuteerde al 10 jaar geleden voor de Spaanse ploeg. Tegenstander destijds was toevallig Nederland, dat deze vriendschappelijke wedstrijd wist te winnen met 1-2.