Nieuws November 2013

Replay kleedt FC Barcelona

Onlangs is het bekende premium modemerk Replay sponsor geworden van FC Barcelona. Voor een periode van vier jaar kleden de Barça-spelers zich in de casual kledinglijn van de Italiaanse fashion designer. Onderdeel van deze unieke outfit zijn twee Denim Zero° jeans die, geproduceerd worden middels een ecovriendelijke methodiek. Daarmee wordt de impact op het milieu met 90% teruggebracht.

De Barcelona Fan Shop, de Fan Club Barcelona en Replay Nederland zijn een unieke samenwerking aangegaan, die morgen, tijdens de penyabijeenkomst rond de Champions League wedstrijd Ajax - FC Barcelona, zal worden gelanceerd. Vanaf vandaag al is de hiernaast afgebeelde unieke outfit via de Barcelona Fan Shop te koop en verkrijgbaar zowel voor mannen als voor kinderen. Leden van de fanclub genieten hierop een korting van 7,5%.

Tijdens de penyabijeenkomst, die wordt gehouden in restaurant B-eat (boven de hoofdingang van de Ziggo Dome), zullen 10, door de Barcelona Fan Shop beschikbaar gestelde, Replay jeans worden verloot onder de aanwezige Barça-fans. Gedurende de avond zal op het Ziggo scherm boven B-eat, met regelmaat een Replay promotie video draaien.

Replay Nederland is van plan om in februari 2014 een meerdaagse promotieactiviteit voor de nieuwe kledinglijn op te zetten, waarbij één dag speciaal voor de leden van de Fan Club Barcelona zal zijn.

Klik hier om de Barça-spelers in Replay outfit te zien.

Klik hier om meer te zien over deze innovatieve jeans.