Nieuws April 2013

Roura: "Soms moet je zaken aankaarten"

In de percconferentie van vrijdag, voorafgaand aan het duel FC Barcelona-Mallorca, gaf assistant couch Roura aan: Ons enige doel is de wedstrijd tegen Mallorca. We zijn absoluut gericht op de wedstrijd van morgen." Of dit helemaal waar is lijkt wat onwaarschijnlijk omdat alle ogern gericht zijn op het terug duel in de Champions League tegen PSG. Niet dat Mallorca niet belangrijk is, maar de druk ligt niet meer in La Liga.

Al snel ging het dan ook over het eerste duel tegen PSG en de klacht die FC Barcelona heeft neergelegd bij de UEFA. "We blijven respectvol, maar er is weel punt." Roura steunt dan ook het beslruit van het bestuur. "We zijn het eens, omdat we denken dat het een belangrijk onderwerp is. Er niet voldaan aan de regels."