Nieuws Juli 2017

Schrijftalent gezocht!

Dagelijks brengen wij al het laatste nieuws rondom FC Barcelona via onze website, Twitter en Facebook. Maar dat nieuws komt er niet vanzelf. Dit gebeurt door een aantal enthousiaste redactieleden die dit allen op vrijwillige basis doen. De Fan Club Barcelona is op zoek naar versterking van de nieuwsdienst redactie.

Hoe ziet een nieuwsdienst week eruit?

Je checkt in die week uiteraard dagelijks het laatste Barça-nieuws. Ca. twee keer per dag schrijf en plaats je een bericht op de website van de fanclub. Ook plaats je de bijbehorende Facebook-updates en op wedstrijddagen doe je live verslag van het duel op het twitter account van de fanclub. Uiteraard sluit je dan de dag af met het schrijven en plaatsen van het wedstrijdverslag op de website van de Fan Club Barcelona. Zo ben je als echte Barça-fan niet alleen zelf op de hoogte van het laatste FCB-nieuws, maar deel je dit ook met alle leden fan de fanclub!!

Het betreft een vrijwilliger parttime functie op basis van een rooster waarbij de redactieleden elkaar afwisselen en uiteraard als back-up voor elkaar fungeren. Je verricht je werk gewoon thuis op je eigen PC / laptop. Je wordt uiteraard door een senior van de redactie ingewerkt en natuurlijk ontvang je de benodigde inloggegevens en handleiding als naslagwerk. Wees niet terughoudend door het gevraagde schrijftalent en ervaring met social media. Onze redacteuren bieden je ervaring in het schrijven van artikelen en wedstrijdverslagen.

Ben je helemaal gek van FC Barcelona, volg je het team van Ernesto Valverde op de voet, ouder dan 16 jaar, beschik je over een goede beheersing van de Nederlandse taal én draag je de fanclub een warm hart toe? Meld je dan nu aan voor de nieuwsdienst redactie! Stuur een mail naar info@fanclubbarcelona.nl waarin je je kort voorstelt en uiteraard je band met FC Barcelona omschrijft. Een eventueel al eerder geschreven bericht is natuurlijk ook altijd welkom!

Gerelateerd nieuws