Nieuws Oktober 2015

Selectie naar Sevilla gereisd

Zaterdag om 16.00 uur staat het uitduel tegen Sevilla op het programma. Beide ploegen hebben afgelopen week voor de Champions League gespeeld. De Blaugrana’s hebben hun duel met 2-1 gewonnen van Bayer Leverkusen. Sevilla heeft op woensdag met 2-0 verloren van Juventus.

Nadat vorige week Jordi Alba alweer fit is verklaard, is nu ook Claudio Bravo definitief fit genoeg. De Chileense doelman is daarom ook aan de wedstrijdselectie toegevoegd. Lucho heeft daarnaast ook twee spelers van Barça B aan de selectie toegevoegd: Juan Cámara en Gerard Gumbau. De complete selectie bestaat uit: Ter Stegen, Claudio Bravo, Douglas, Piqué, Rakitic, Sergio, Dani Alves, Suárez, Neymar, Mascherano, Bartra, Munir, Jordi Alba, Sandro, Sergi Roberto, Mathieu, Gumbau en Cámara.

Voor de mensen die een online stream zoeken: fromsport.com en rojadirecta.com bieden vaak meerdere goede streams aan. Mocht u de wedstrijd niet kunnen zien, dan kunt u bij de Fan Club Barcelona de wedstrijd via Twitter volgen. Wilt u al een beetje in de stemming komen van de wedstrijd, dan kunt u ook terecht bij de Facebook van de Fan Club Barcelona.