Nieuws Februari 2019

Selectie voor Copa del Rey bekend

De eerste beslissende moment van het seizoen vangt aan met de return van de halve finale Copa del Rey. Op woensdag staat het team van Ernesto Valverde om 21.00 uur CET onder vuur bij Real Madrid in Santiago Bernabéu. Voor de wedstrijd heeft Valverde de volgende 19 spelers benoemd:

Ter Stegen, N. Semedo, Piqué, I. Rakitic, Sergio, Coutinho, Arthur, Suárez, Messi, O. Dembélé, Cillessen, Malcom, Lenglet, Jordi Alba, S. Roberto, Aleñá, Vidal, Umtiti en Iñaki Peña. Niet geselecteerd zijn Todibo, Samper, Murillo en Boateng. Rafinha en Vermaelen zijn nog steeds geblesseerd.

Op dinsdag trainde de ploeg voor de laatste keer voor de wedstrijd tegen Real Madrid, een sessie waarin Arthur en Jasper Cillessen met de rest van de spelers deelnamen en na de sessie kregen beide spelers het medische groene licht van de medische staf. Iñaki Peña en Riqui Puig uit Barça B namen ook deel aan de sessie.

Foto: www.fcbarcelona.com