Nieuws November 2015

Sergi Roberto heeft verstuikte enkel

Sergi Roberto is niet geheel ongeschonden uit de strijd gekomen in de wedstrijd tegen AS Roma. Afgelopen dinsdag kwamen de Italianen op bezoek in Camp Nou voor de één-na-laatste groepswedstrijd van de Champions League en werden in de Catalaanse hoofdstad met 6-1 simpel opgerold.

Roberto verscheen aan de aftrap en zette zijn uitstekende vorm prima door. Een botsing met William Vainqueur van Roma leek zonder gevolgen, maar in minuut 64 moest Adriano Correia alsnog invallen voor de jonge middenvelder. Medische testen wezen uit dat Roberto zijn enkel verstuikt heeft. Een prognose voor zijn rentree is nog niet gesteld en zijn beschikbaarheid in de selectie van Luis Enrique zal afhangen van zijn herstel.