Nieuws Maart 2020

Spelers trainen thuis

Dr. Jaume Padrós, president van het medisch college in Barcelona en het hoofd van de gezondheid van de club Dr. Antoni Trilla, hebben de spelers op vrijdag toegesproken op het Ciutat Esportiva Joan Gamper

Zij werden daar geïnformeerd over de ontstane situatie rondom het Covid-19 virus.De spelers werden geadviseerd, hoe met deze uitzonderlijk situatie om te gaan. Later in de middag gingen de spelers naar huis, allen hebben een individueel trainingsschema meegekregen, en ze worden ook in de gaten gehouden door de conditie trainers van de club.

De coaches staan constant in contact met de spelers om hun te begeleiden. Op dit moment geldt dit programma voor de komende 7 dagen en zal worden verlengd totdat er toestemming komt om de groepstraining te hervatten.

Voedingsprogramma

Naast de fysieke activiteit, dienen de spelers de voedingsrichtlijnen te volgen die het gehele seizoen al gelden. Indien de spelers vragen hebben, dan kunnen zij contact opnemen met de medische dienst van de club.

Foto:www.fcbarcelona.com