Nieuws Augustus 2020

Trincão klaar om te schitteren

De nieuwe Portugese speler van FC Barcelona zegt: "Ik ben hier om te helpen en ik werk elke dag hard om het team beter te maken"

Als er één woord is dat Francisco Trincão meer dan enig ander woord herhaalde in de officiële presentatie van vandaag als FC Barcelona-speler, dan was dat woord ‘werk’. "Ik ben naar Barça gekomen om te werken en een ster te worden bij deze club", zei hij met een stralende glimlach op zijn gezicht.

"Ik sta klaar om het team te helpen met mijn doelpunten en assists", vervolgde hij. "Ik kan in elke positie spelen, in de aanval of op de vleugel ... ik hoop dat de fans van mijn spel genieten."

Trincão is de negende Portugese speler die voor FC Barcelona speelt en hij zegt dat hij “inspiratie haalt uit al mijn landgenoten die bij deze club zijn geweest. Maar ik ben hier om mijn eigen geschiedenis te schrijven. Ik wil bij de beste club ter wereld zijn, alles winnen en nog een lid van het team zijn. Ik beloof werk en toewijding vanaf de eerste dag. "

Foto: www.fcbarcelona.com