Nieuws Januari 2014

Tweede kans voor Barça

Woensdagavond staat de uitwedstrijd in de Copa del Rey tegen Levante op het programma. De herhaling van de wedstrijd van afgelopen zondag die in een 1-1 eindigde. De Barça spelers zullen zeker revanche willen nemen op dit gelijke spel.

Martino heeft dinsdagmiddag de namen bekend gemaakt van de spelers die meereizen naar Valencia. Alves en Puyol ontbraken nog voor de selectie van afgelopen zondag, maar zitten nu wel bij de selectie. Daar staat tegenover dat Piqué en Montoya ontbreken in de selectie, zij krijgen rust. Jean Marie Dongou, van Barça B was zondag nog invaller en zit ook deze keer weer bij de selectie.

Naast Montoya en Piqué, zullen Cuenca, Iniesta, Neymar, Dos Santos, Afellay en Oier niet meer reizen naar Levante. De verwachting is dat Martino het team wat zondag gelijk speelde op enkele posities zal veranderen.  Martino is niet de enige die andere spelers het veld in stuurt, de verwachting is dat zijn collega Caparros ook gaat rouleren met zijn spelers om zo ook Barça weer te verrassen. Zo zijn Navarro, Gomis, Rodas, Babá, García, Ivanschitz Chris, Diop en Simao niet opgenomen in de selectie.

De wedstrijd wordt vanavond gespeeld om 22:00 uur en is te zien Sport1. Als u de wedstrijd niet kan zien, kunt u ons ook volgen op Twitter voor een live verslag. Tevens zouden wij van u willen weten of u denkt dat Barça deze keer wel wint. Hiervoor kunt u onder dit bericht reageren.