Nieuws April 2012

Vanavond tegen Rayo Vallecano

Na alle afscheidsperikelen van afgelopen week zou je het bijna vergeten, maar voor vanavond staat er weer een competitiewedstrijd op het programma. In Madrid wacht een pittige uitwedstrijd tegen Rayo Vallecano.

Trainer Pep Guardiola heeft een selectie van 19 spelers aangesteld. Van de eerste selectie ontbreken Pique, Xavi, Fontas, Villa en Abidal. Daarom worden van de B selectie Montoya, Bartra en Tello overgeheveld. Van de totale groep van 19 spelers zal er overigens een niet op het wedstrijdformulier verschijnen.

De selectie vliegt zondagmorgen naar Madrid en zal rond 12 uur daar arriveren. Na de wedstrijd, die pas om 21.30 uur begin, wordt er direct weer terug gevlogen naar Barcelona.

De wedstrijd door Sport1 live uitgezonden, maar uiteraard kan de wedstrijd ook live gevolgd worden via Twitter @PenyaBarcelona. De Fan Club Barcelona doet, zoals bij elke wedstrijd, een live verslag van de wedstrijd.