Nieuws Juni 2009

Villa wil alleen in Spanje voetballen

Barcelona zou druk doende zijn Villa los te weken bij Valencia. Afgelopen donderdag zou de Spaanse kampioen 43 miljoen euro hebben aangeboden.
'Ik sta nog onder contract bij Valencia en zes dagen geleden heeft die club nog verteld dat ik moet blijven als er geen muy grande (enorme) aanbieding komt', vertelde David Villa. Zondag keer ik terug in Spanje, dan ga ik een paar dagen plezier maken met mijn gezin en daarna ga ik praten met de club', aldus de international, die in Zuid-Afrika verblijft voor het toernooi om de Confederations Cup. Spanje speelt as. zaterdag in de halve finale voor de derde prijs tegen Zuid Afrika.
'Villa vervolgt: 'Het is mijn droom mijn gehele loopbaan in de Spaanse competitie te spelen, want dat is voor mij de beste competitie. Dat heb ik altijd gezegd.'