Nieuws April 2018

Voorbereiding kwartfinale Champions League

Op 2de paasdag stonden de Barça spelers weer terug op het trainingsveld na de thriller tegen Sevilla van zaterdagavond. Het vizier is nu gericht op het komende Champions League duel tegen AS Roma.

Het goede nieuws was dat Sergio Busquets met de eerste elftal spelers meetrainde aangevuld met spelers uit Barça B: Carles Aleñá, J. Cuenca, Morer, Ballou, Samu Araujo en Riqui Puig.

De blaugranas hebben een zwaar programma voor de boeg met 3 wedstrijden in 6 dagen, met op zaterdag de wedstrijd in La Liga tegen Leganés en de uitwedstrijd tegen AS Roma in Italië komende dinsdag.

Statistieken

Barça heeft in Europa sinds September 2013 (23 winst en 2 gelijke spelen) het doelsaldo is in het voordeel van Barça met 77-12.Vanaf het seizoen 2002/03 heeft Barça geen thuiswedstrijd meer verloren van een Italiaanse tegenstander ( 9x winst en 3 x gelijk).

Foto: www.fcbarcelona..com