Nieuws Januari 2021

Voorbereiding op de Supercopa

Nu de voorbereidingen op de Super Copa in volle gang zijn, heeft Ronald Koeman een persconferentie gegeven. De trainer ziet het belang van deze wedstrijd. "Na een paar goede weken in de competitie is het een kans om te laten zien dat we op de goede weg zijn", vertelde de Nederlander. De trainer ziet nog wel verbeterpunten: " Het team gaat geconcentreerd te werk en krijgt steeds meer vertrouwen. Ook de speelstijl die ik voor ogen heb, wordt steeds meer zichtbaar. De hele selectie werkt hard om een beter team te worden."

Ook sprak Koeman over de fitheid van de selectie. "Lionel Messi, Serginho Dest en Frenkie de Jong hadden last van wat kleine pijntjes, maar ze zijn fit genoeg om woensdag te starten", aldus Sneeuwvlokje, die vervolgde met: "We zullen alle spelers nodig hebben, want Sociedad is een lastige tegenstander."

Foto: www.fcbarcelona.cat