Nieuws April 2013

Voorbereiding voor wedstrijd tegen Bayern gestart

Na twee dagen rust is woensdag de selectie van Barça weer begonnen met trainen en daarmee is ook de voorbereiding gestart voor de competitiewedstrijd tegen Levante en de Champions League wedstrijd tegen Bayern München.

Iniesta en Alba, kregen voor de wedstrijd tegen Zaragoza nog rust, maar deden nu de gehele training mee. Pinto en Busquets waren wel spelers die apart trainden van de groep. Pinto heeft last van Spit en Busquets heeft een lies blessure. Door de blessure van Pinto, werd Masip, keeper van Barça B, aan de selectie toegevoegd.

Grote afwezige was Messi, hij werd tijdens de trainingssessie behandeld door zijn fysiotherapeut. Ondanks dat de Argentijn nog niet kan trainen, heeft Vilanova nog steeds goede hoop dat hij mee kan doen tijdens de uit wedstrijd tegen Bayern München. De wedstrijd tegen Levante komt nog te vroeg voor hem.