Nieuws Augustus 2023

Vrouwen op tournee in Mexico

De eerste wedstrijd, tegen América leverde meteen een zege op: 0-2. Doelpuntenmakers: Claudia Pina en Judit Pujols. Gespeeld in het goed bezette Azteken Stadion. Mooi voetbal door de vrouwen van FC Barcelona en Club América (koplopers in de Liga MX).

FC Barcelona begon sterk en dat leidde uiteindelijk tot de 0-1 door Pina. Er werd veel gewisseld in de rust, Alexia Putellas werd onder groot gejuich begroet. Schot op de paal van de Mexicaanse vrouwen. De 0-2 viel in blessuretijd. Een goal van Pujols na een run richting het doel.

Selectie FC Barcelona: Panos, Martina, Jana, Pina, Corrales, Graham, Patri, Szymczak, Camara, Dragoni, Oshoala, Font, Gemma, Mapi León, Marta, Martret, Alezia, Cano, Bezis, Bruna, Emma, Brugts, Engen, Judit, Vicky

Transfernieuws:

Maria Pérez uitgeleend aan Sevilla

Laia Codina getransfereerd naar Arsenal

Volgende wedstrijd: 1 september tegen Tigres Feminil.