Nieuws December 2017

Wedstrijdselectie bekend

Barça coach Ernesto Valverde heeft de selectie bekend gemaakt voor het laatste groepsduel in de Champions League. Op Sinterklaasavond speelt FC Barcelona om 20:45 uur in Camp Nou tegen Sporting Lissabon.

De wedstrijdselectie bestaat uit de volgende achttien spelers: Ter Stegen, Cillessen, Semedo, Piqué, J. Alba, Digne, Vermaelen, Rakitić, Busquets, Denis, Gomes, Vidal, Alcácer, S. Roberto, Paulinho, Deulofeu, Suárez en Messi.

FC Barcelona is al zeker van de eerste plaats in Groep D, waardoor een plaats bij de laatste zestien gegarandeerd is, maar de eer van de Catalanen zorgt er voor dat ze de laatste wedstrijd in Camp Nou willen winnen. De Portugese tegenstander heeft een overwinning nodig om Juventus in te kunnen halen. De Italiaanse club heeft acht punten en Lissabon heeft er nu zeven.

Bekijk hieronder de persconferentie van maandag voorafgaand aan het Champions Leagueduel en d beelden van de laatste training.

Foto & Video: www.fcbarcelona.cat