Nieuws December 0000

Win een fanreis bij de penyabijeenkomst

Zondag 1 december vieren we het 20 jaar bestaan van de Fan Club Barcelona tijdens de penyabijeenkomst bij onze Dordtse vrienden in de Business lounge van het Riwal Hoogwerkers Stadion.

Win een fanreis!!

De zéér bijzondere prijzen, met dank aan diverse relaties van de fanclub, zijn uiteraard alsnog te winnen tijdens de jubileum loterij na afloop van de wedstrijd.

De meest bijzondere prijs, met dank aan NBD Sports, de partner van de fanclub voor reizen naar FC Barcelona, is een volledig verzorgd weekendarrangement, waarbij is inbegrepen:
- de heen- en terugvlucht;
- 3 overnachtingen, incl. ontbijt in een 4-sterren hotel;
- een ticket (1ste of 2de ring) voor de wedstrijd;
- een bezoek aan Camp Nou en de FCB Megastore;
- deelname aan de stadiontour en bezoek aan het museum;
- een vrije dag in de stad Barcelona;
- vervoer tijdens het verblijf;
- deskundige reisbegeleiding vanuit de fanclub.

Introducés zijn welkom!!

Iedereen die zich vooraf heeft aangemeld, lid is of die avond lid wordt (incl. betaling contributie) én ter plekke aanwezig is, maakt tijdens de penyabijeenkomst kans op de volledig verzorgde fanreis naar Barcelona tijdens een reguliere fanreis in het seizoen 2019-2020!!

We hopen met zoveel mogelijk fans uit de Lage Landen de blaugranas aan te moedigen!

U bent van harte welkom en uiteraard ook al uw vrienden, familie- en gezinsleden, teamgenootjes, collega’s, etc!!

Hoe meer Barça-fans hoe gezelliger!

Toegang
De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk 3 loten voor de loterij met weer tal van prachtige Barça-prijzen én u speelt mee met de blinde voetbalpool.

Aanmelden
Komt u met ons proosten op 20 jaar fanclub? Meldt u dan HIER aan voor de penyabijeenkomst!

We hopen met u allen het 20-jarig bestaan van onze mooie fanclub te kunnen vieren!