Nieuws Augustus 2015

Win jij de Barça Days wedstrijd?

In oktober dit jaar organiseert FC Barcelona in samenwerking met sponsor ‘Allianz Football’ de tweede editie van ‘Barça Days’. Dit is een wedstrijd voor voetbalfans van alle leeftijden met als prijs een geheel verzorgde Barça VIP Experience!

Veertien gelukkige winnaars staat het volgende te wachten:
* Vlucht plus drie overnachtingen in een hotel
* Train met jeugdtrainers van Barça in La Masía, slechts op meters afstand van Luis Enrique en zijn mannen
* Ontdek de Catalaanse hoofdstad
* Maak een exclusieve tour door het Camp Nou mee: zie de trofeeën en kleedkamer, en loop door de spelerstunnel naar een van de mooiste stadions in de voetbalwereld
* Ontmoet een voormalige Barça-ster
* Moedig Messi, Neymar, Suárez en co aan in het Camp Nou wanneer Barça haar Champions League titel verdedigt

Wat moet je doen om mee te dingen naar deze exclusieve kans?
Ga naar www.fcbarcelona.com/onmyteam en maak samen met twee Barça-spelers een persoonlijke videoboodschap voor iemand die jou heeft geholpen met je voetbal. Dat kan een coach zijn, of een teamgenoot, je vader of moeder, of misschien wel je leraar. Als het maar iemand is die je op weg heeft geholpen, op of naast het voetbalveld. Vul dan je gegevens in en doe mee aan de Barça Days wedstrijd. Dat is alles!