Nieuws Februari 2012

Xavi: “Bijna weer 100%”

Xavi heeft tijdens een persconferentie voor een sponsor van de club aangegeven dat hij verwacht dat Guardiola bij zal bij gaan tekenen. “Hij is nog zeer gemotiveerd en hij blijft de wedstrijden plannen zoals hij dat altijd doet. Hij blijft een winnaar, een leider in de kleedkamer. Ik denk dat hij het fantastisch doet, maar hij zal de beslissing moeten maken.”

De overwinning tegen Valancia heeft Barcelona weer een goed gevoel gegeven. Xavi: “Het team speelde op een fantastisch niveau, een van de beste wedstrijden die we tot nu toe gespeeld hebben”. De middenvelder maakte een uitstekende invalsbeurt die bekroont werd door een goal. Xavi kampte met wat ongemakken. Hij miste al het Champions League duel tegen Leverkussen. “Ik voel me beter, en heb een goed gevoel. Ik hoop komende zondag weer helemaal 100% te zijn als we tegen Atlético Madrid in Calderon spelen.”