Nieuws April 2019

Zlatan geeft zijn mening.

Zlatan Ibrahimovic heeft het geluk gehad om zowel voor Barça (2009/10) als Manchester United (2016-18) te spelen over de loop van zijn prachtige carrière en gaf zijn mening over de wedstrijd van de Champions League tussen de twee partijen vanuit zijn huis in Los Angeles.

De Zweedse spits zei dat de wedstrijd "erg interessant zal zijn, met twee clubs met een grote geschiedenis." Het zal heel aantrekkelijk zijn om te zien. "

Messi vs Pogba?

Ibrahimovic bracht hulde aan Lionel Messi, die volgens hem 'het verschil maakt elke keer dat hij speelt', en Paul Pogba uitkiest als de man om op Barça's oppositie te passen. "Hij is degene die het verschil maakt voor Manchester United," merkte hij op, hoewel hij wees op teamwerk als de sleutel tot de volgende ronde van de competitie.

"We waren de beste ter wereld"

De man die simpelweg 'Zlatan' wordt genoemd, heeft goede herinneringen aan zijn enige seizoen in Camp Nou, en herinnert eraan dat 'waar we ook gingen, mensen veel respect hadden voor het team' en uitlegde dat hij graag voor Barça speelde omdat 'het team erg sterk was.

Foto: www.fcbarcelona.com