Uitleg en upgrades

Hieronder vindt u meer informatie over onze individuele arrangementen en de beschikbare upgrades.

► Waarom van vrijdag t/m maandag?
Datum en tijd van de wedstrijd worden in Spanje pas tussen de 10 tot 30 dagen voor de betreffende wedstrijd vastgesteld. De kans bestaat daarom dat de wedstrijd op vrijdagavond wordt gespeeld, maar deze kan ook op zaterdag of zondag(avond) worden gepland. Om die reden is het zeer aan te raden om vrijdag heen te vliegen en maandag terug. Een vertrek op zaterdag kan ook, maar dat is dan op uw eigen risico.

► Upgrade hotel
Het standaard viersterren hotel ligt op 3 km. van het centrum en op 3,5 km. van Camp Nou. Een upgrade naar een viersterren hotel op slechts 500 m. afstand van Camp Nou is mogelijk. De kosten hiervan staan op het betreffende boekingsformulier, c.q. in de offerte. Het voordeel hiervan is dat u minder kwijt bent aan reiskosten, zeker wanneer u dit combineert met een tweedaags abonnement voor de Barcelona Bus, die zowel Camp Nou als het centrum van Barcelona (Plaça de Catalunya) aandoet. Zowel voor de wedstrijd als voor de stadiontour, het museum en de FCB Megastore kunt u dan heel eenvoudig te voet. Als u deze upgrade wilt bijboeken, dan kunt u dit aangeven op het betreffende boekingsformulier.

► Upgrade toegangskaarten
De standaard toegangskaarten voor de wedstrijd bevinden zich achter de goal (korte zijde). U kunt deze ook upgraden naar de eerste of tweede ring aan de lange zijde. De kosten hiervan staan op het betreffende boekingsformulier, c.q. in de offerte. We zorgen uiteraard voor de best mogelijke plaatsen. Stoelen in het voorste deel van de tweede ring zijn overigens veel beter dan achteraan op de eerste ring. Indien beschikbaar zorgen we voor kaarten vooraan op de eerste ring. Als u deze upgrade wilt bijboeken, dan kunt u dit aangeven op het betreffende boekingsformulier.

► Lokaal vervoer
Voor het vervoer van het vliegveld naar het hotel en vice versa raden wij u aan een taxi te nemen. De kosten hiervan bedragen circa € 20,00 per taxirit. Taxiritten zijn sowieso erg goedkoop in Barcelona, zeker wanneer de kosten ervan met meerdere personen worden gedeeld. Verder beschikt Barcelona over zeer uitgebreid en goedkoop 'openbaar vervoer netwerk'. Klik hier voor meer informatie. Indien u gebruik maakt van de Barcelona Bus zult u weinig gebruik hoeven te maken van het lokale openbaar vervoer.

► Barcelona Bus
De Barcelona Bus (hop on, hop off) brengt u langs veel toeristische attracties. Klik hier voor meer informatie en kaarten met korting en zonder wachtrij bij het lokale ticketkantoor. Het is aan te raden een tweedaagse kaart te nemen.

Ruimbagage bijboeken
Alle bij de arrangementen genoemde prijzen zijn inclusief handbagage (10kg.), maar exclusief ruimbagage (20kg.)! De meerprijs voor één stuks ruimbagage is € 60,00. Indien u ruimbagage wilt bijboeken, dan kunt u dit aangeven op het betreffende boekingsformulier.

NB! Deze reizen zijn dermate scherp geprijsd dat ze niet vallen onder de kortingsregeling, zoals die met de Fan Club Barcelona is afgesproken!