De wedstrijd

Frenkie de Jong - Getafe 20210829

Hoogtepunt van de reis is natuurlijk het bijwonen van de wedstrijd in het immense Camp Nou.

U zult uw ogen uitkijken bij het zien van de Barça-vedettes en de magische kunststukjes die zij opvoeren.

Wereldspelers als Frenkie de Jong, Memphis, Sergiño Dest, Dembélé, Busquets, Pedri en Ansu Fati staan daar borg voor. Garanties kunnen wij u niet geven, maar de kenner zal altijd genieten van de geshowde staaltjes hogeschool-voetbal.

Daarbij is de Spaanse Primera División waarschijnlijk de sterkste competitie van de wereld. U kunt dus met eigen ogen aanschouwen dat er heel wat bij komt kijken om kampioen van Spanje te worden.

Na de wedstrijd staat de bus op een vooraf afgesproken plaats gereed voor de terugreis naar het hotel.