Nieuws Augustus 2011

1.200 leden!!

Niet alleen Barcelona boekt record na record. Ook de Fan Club Barcelona bereikt keer op keer een nieuwe mijlpaal. In recordtijd behaalde de fanclub het 1.200ste lidmaatschap, nadat we afgelopen december het 1.000ste en in april het 1.111de lid al mochten verwelkomen.

Wie de gelukkige is verklappen we nog niet. Deze primeur is voorbehouden aan de eerste editie van het fanclubmagazine, dat in september verschijnt.

Niet alleen won 'lid 1.200' met het bijzondere lidmaatschap een compleet en bedrukt tenue van FC Barcelona, zij (inderdaad, het is dit keer een vrouw) is bovendien tot en met 30 juni 2012 ook nog eens gratis lid. Lid 1.200 heeft, vanwege de gebruikelijke doornummering, overigens het bijzondere lidnummer 2.222 toegewezen gekregen.

Vanwege het grote succes verlengen we onze ledenwerfactie en ligt er voor lidnummer 1.300 ook een bedrukt tenue en gratis lidmaatschap in het verschiet.

Kijk voor meer informatie over het lidmaatschap eens op de 'Lid worden' pagina.

Gerelateerd nieuws