Nieuws November 2013

20-koppige selectie voor treffen met AC Milan

Gerardo Martino heeft zijn twintig spelers geselecteerd voor de wedstrijd tegen AC Milan van woensdag 6 november (20.45u). Oier Olazábal en Isaac Cuenca ontbreken in de selectie, evenals de nog altijd geblesseerde Jordi Alba, Ibrahim Afellay en Jonathan dos Santos.

Dit betekent wel dat Adriano Correia, die afgelopen vrijdag de derby tegen Espanyol miste met een lichte blessure, opgeroepen is, al zal Martino nog één speler naar de tribune verwijzen voor aanvang van de wedstrijd.

Dinsdagavond trainde FC Barcelona al in het Camp Nou en dat zullen zij woensdag nogmaals doen voor de wedstrijd. Het team zal overnachten in het Princesa Sofia Hotel, niet ver van het Catalaanse stadion.

De selectie: Valdés, Pinto, Adriano, Dani Alves, Montoya, Piqué, Puyol, Bartra, Mascherano, Fàbregas, Song, Busquets, Xavi, Iniesta, Sergi Roberto, Pedro, Alexis, Neymar, Messi en Tello.