Nieuws April 2012

Aanmelden voor El Clásico!

Halverwege maart leek Real Madrid onbedreigd richting de Spaanse titel te gaan. De voorsprong op FC Barcelona bedroeg 10 punten. Maar Madrid liet wat steekjes vallen en zodoende kwam het alsmaar winnende team van Josep Guardiola terug tot vier punten. El Clásico gaat beslissend zijn in de titelstrijd, want bij winst van de Catalanen is er nog maar één punt verschil tussen de rivalen.

Wilt u ook niets missen van el Clásico? Meldt u hier aan voor de penyabijeenkomst!
De fanclub organiseert weer, voor de leden én hun introducés, in het GelreDome stadion van Vitesse een penyabijeenkomst op zaterdag 21 april a.s. om gezamenlijk naar de wedstrijd FC Barcelona - Real Madrid te kijken.

De aanvangstijd van El Clásico is 20:00 uur. Om voldoende tijd te hebben voor het voorprogramma (buffet, rondleidingen en Barça Quiz) gaan de zaaldeuren om 16.30 uur open. De eerste rondleiding door het GelreDome en Indische buffetronde is om 17:00 uur en om 18:00 uur volgt de tweede ronde. De Barça Quiz voor de kinderen wordt een uur voor de wedstrijd gehouden.

Voordat de wedstrijd begint is het mogelijk om (gratis) door het GelreDome stadion van Vitesse rondgeleid te worden. Vanzelfsprekend wordt er ook een Indisch avondbuffet (€ 15,00 p.p.) verzorgd en natuurlijk sluiten we de penya af met een loterij met weer tal van prachtige prijzen.

De toegang bedraagt slecht € 5,00 per persoon. Hiervoor krijgt u als te doen gebruikelijk drie loten voor de loterij én u speelt mee met de blinde voetbalpool. Natuurlijk zijn al uw introducés (vrienden, familie, collega’s, teamgenootjes, etc.) van harte welkom, want hoe meer Barça-fans des te gezelliger wordt het!

Tot ziens in het GelreDome!

Bekijk hier de mooie clip die Sport1 heeft gemaakt voor El Clásico!