Nieuws April 2017

Aftellen naar El Clásico!

Ter voorbereiding op de aanstaande Spaanse Klassieker, Real Madrid - FC Barcelona, op 23 april a.s. heeft Sierd de Vos een mooi filmpje gemaakt.

Daarin, naast beelden van de eerste El Clásico van dit seizoen in Camp Nou, o.a. de locatie waar de populaire voetbalcommentator live verslag gaat geven van de wedstrijd. Niet in de veelgebruikte "bezemkast" in het complex van Ziggo Sport, maar op de tribunes voor journalisten en commentatoren in het Estadio Santiago Bernabéu in Madrid.

De leden van de Fan Club Barcelona kijken de wedstrijd live bij FC Dordrecht tijdens de penyabijeenkomst op zondag 23 april. Wilt u de wedstrijd om 20:45 uur ook bekijken op een groot scherm en samen met uw Barça-familieleden en/of -vrienden?

Klik dan hier en meld u aan!