Nieuws April 2012

“Altijd samen” mozaïek

De Barça-fans zullen dinsdagavond de spelers verwelkomen met een mozaïek ‘Sempre Junts’, Catalaans voor ‘Altijd samen’, om kenbaar te maken dat iedereen achter het team staat. Zoals Carles Puyol al maandag aangaf, staan de spelers van Josep Guardiola voor de zware taak om te winnen van AC Milan aangezien het 0-0 bleef in San Siro.

Het team heeft daardoor de steun van de fans nodig. Ze zijn de twaalfde man en samen met de spelers kan FC Barcelona de halve finales bereiken van de Champions league. De club roept de culés op om al om 20:00 uur in het stadion te zijn om de spelers aan te moedigen tijdens de warming-up.

De wedstrijd begint om 20:45 uur en is te zien bij de NOS en op Sport1. Voor de mensen die de kwartfinale niet kunnen zien: de Fan Club zal weer live verslag doen via Twitter.