Nieuws Mei 2014

Mozaïek ‘Som el Barça’

Zaterdagavond zullen de Barça-fans voor de aftrap van het duel dat de landskampioen gaat bepalen een mozaïek tonen in de kleuren van de vlag van Catalonië en uiteraard het Blaugrana van de club. Na 36 Primera División speelronden is de titelrace nog altijd niet beslist. Het is lang geleden dat de eindstrijd zó spannend is als nu!!

In een volledig uitverkocht Camp Nou zullen de fans met 100.000 kleurkaarten de tekst 'Som el Barça’ - ‘Wij zijn Barça’ tonen op de klanken van het clublied van
FC Barcelona; dat uiteraard uit volle borst zal worden meegezongen! De Catalaanse fans zullen de spelers aanmoedigen naar een overwinning op de huidige koploper Atlético Madrid om zo het team te steunen om de 23e landstitel te veroveren.

Daarbij kunnen ze ook de hulp van álle fans gebruiken!

Laat zien dat je achter de club staat door een foto op je eigen Facebook of Twitter te plaatsen waar jouw liefde voor Barça uit blijkt. Gebruik de volgende hashtag bij het plaatsen van je foto: #laligaisvanons (La Liga is van ons) Of nog beter, bewerk het in de foto. In het Spaans is de hashtag: #laligaesnuestra en in het Engels: #laligaisours. Bij Twitter zou het helemaal mooi zijn als jullie de naam van Fan Club Barcelona erbij willen vermelden: @Penyabarcelona.

Klik hier voor de social media pagina`s van Fan Club Barcelona:
Facebook   en   Twitter

Alvast bedankt voor jullie steun!
Visca el Barça i visca Catalunya