Nieuws Maart 2019

Back in Training

Woensdagmorgen werd er een training afgewerkt op het Ciutat Esportiva Joan Gamper, daarbij gaven alleen de spelers die vanavond niet spelen tegen Girona in de Catalaanse Super Cup acte de presence. De eerste elftal spelers starten hun voorbereiding voor de La Liga wedstrijd van aanstaande zaterdagavond tegen Rayo Vallecano,

De spelers die niet spelen in de Super Cup op woensdagavond in Sabadell werkte een pittige training af waren: Ter Stegen, N. Semedo, Piqué, I. Rakitic, Sergio, Coutinho, Arthur, Suárez, Messi, O. Dembélé, Lenglet, Jordi Alba, S. Roberto en Vidal.De selectie voor deze training werd gecomplementeerd door: Mingueza, Araujo, McGuane, Cuenca en Morer van Barça B, plus Marqués en Orellana van Barça onder 19.

De selectie voor de wedstrijd om de Catalaanse Super Cup bestaat: Cillessen, Todibo, Malcom, Murillo, Boateng, Aleñá, Umtiti, Iñaki Peña, Wague, Guillem, Chumi, Miranda, O. Busquets, Monchu, Collado, Riqui Puig, Abel Ruiz, Mujica en Kike Saverio.

Deze wedstrijd wordt gespeeld op 6:45pm CET.

Foto:www.fcbarcelona.com