Nieuws Juli 2013

Barça vervolgt voorbereiding

Maandagmorgen hebben twaalf spelers van het eerste elftal van FC Barcalona de training hervat en werden vergezeld door elf spelers van
Barça B. Deze training op La Masia werd geleid door Jordi Roura en Joan Francesc Ferrer. Hiermee heeft de Catalaanse ploeg zijn voorbereiding voortgezet na het slechte nieuws van Tito Vilanova van afgelopen vrijdag. Tijdens de training van maandagochtend kwam Éric Abidal even kijken om gedag te zeggen tegen zijn oude ploegmaten van Barça.

De training van maandagmorgen vormde de voorbereiding voor de wedstrijd van woensdag 24 juli tegen het Bayern München van Pep Guardiola en Thiago Alcántara. Na de vriendschappelijke wedstrijd tegen de Duitse Rekordmeister, zullen de Blaugrana’s de voorbereiding in Oslo voortzetten. Op zaterdagavond om 19.00 uur speelt FC Barcelona in Oslo tegen Valerenga IF.