Nieuws April 2012

Bladwijzer naar Barça met Raf Willems

Sportjournalist Raf Willems ging samen redacteur Kristof Berghmans van de Vlaamse regionale zender RTV Kempen naar Camp Nou en vertelde vrijuit over waarom hij zo’n fan is van de club. Bekijk hier de reportage van het programma Bladwijzer van RTV Kempen.

Willems schreef het boek Barça Baaarça! over de meervoudige Spaanse landskampioen en Champions League-winnaar. In zijn boek geeft de Belgische schrijver een boeiende terugblik op vier dreamteams met de legendarische namen als Johan Cruijff, Ronald Koeman, Romario, Ronaldo, Rijkaard, Van Bronkhorst, Ronaldinho, Rivaldo, Puyol, Xavi, Iniesta en Messi. Daarnaast vertelt Raf Willems waarom Barça is meer dan een club ‘Més que un club’ én een wereldwijd fenomeen is. Het boek is een uniek document over twintig jaar Barça en een blik achter de schermen bij deze topploeg.

Nieuwsgierig geworden naar het boek? Bij de Barcelona Fan Shop van de fanclub is het boek Barça Baaarça! van Raf Willems te bestellen.